Saturday, August 8, 2009

cerita hari ini~~

part 1: serangan kebosanan...

hari ni, iaitu jumaat bersamaan 8 ogos 2009 rasa macam nak blk rumah je.. tp tiba2

teringatsesuatu iaitu
assignment...huhu.. jikalau diri ini ada di rumah, sah2 la tak kan

tersentuh pun apa2 yg berkaitan dgn pedagogi kuh..hee.. jadi, keputusan telah pun di putuskan

tanpa ada sebarang cubaan utk di sambung balik, hujung ming
gu ini duduk je kat hostel..

mudah-mudahan segala yg d rancang akn berjalan lancar...amin~~


jarum jam terus mengorak langkahnya.. digit2 nombor pada jam tangan terus mara kehadapan

tapi 1 kerja pun tak jalan.. barangkali "mindset" ini telah di tetapkan bahawa hari jumaat

adalah hari utk beristirehat.. hehe.. teman2 sebilik pun dah meniggalkan bilik ini secara

jamai'e.. tinggal la beberapa makhluk Allah yg keberatan nak tiggalkan kampus ini

(barangkali).. tiba2 rasa kebosanan menyerang secara pelan2.. ya Allah boring nya!! satu je yg

ada dlm ruang pemikiran ini iaitu, "nak balik!!".. homesick barangk
ali.. (sepanjang masa

hakikatnya)..huhu~



p/s: moga2 hari mendatang dapat di isikan dengan kerja2 berfaedah lg bermanfaat.. Insyaallah~



No comments:

Post a Comment