Saturday, July 3, 2010

AT LAST....

masa :02.27am
tarikh:30 Jun 2010
lokasi: ceruk dapur rumah (mencari ruang bercahaya)

bismillah....
assalamualaikum wbt,
hurmm,,, pertama2 sekali tuan tanah nk minta maaf byk2 kpd semua yg mengikuti blog ini.
rasa bersalah yg amat sgt pd smua dn juga dri sndri sbb dh lama tak jenguk blog ni.
haiii.. apa la tuan tanah ni kan, biakn blog ni terus lumpuh bak kata cik mocha..hehe
rasa2nya hmpir terkubur dah. tp Alhamdulillah mlm ni (dah pg dh) tiba2 dtg 1 kesedaran dri yg tuan tanah tak sepatutnya biarkn blog ni begitu je.


rasanya mmg wajar dah diri ini dilabel sbg hangat2 tahi aym.. ntah2 dah mnggelegak dh tahi aym 2.huhu
saat ini. saat2 tuan tanah dihurung nyamuk2 yg sudah sperti zombi yg dahagakn darah lagaknya, dapat la nk melahirkn sesuatu lepas berbln lamanya blog ni tak diupdate..


sebenarnya tak ada apa sgt pn yg boleh dikongsikan pada umum.
post kali ni lebih kpd nk tnya kabar n ziarah blog sndiri je..hehe
moga2 lepas ni tuan tanah akn buang jauh2 sikap mlas yg makin mnjadi2 n menular hebat dlm diri ni. hurmm.. doakn la tuan tanah ni jd lebih rajin ye..
pada yg membaca, trima ksh la diucapkan kerana masih sudi nk ziarah blog ni..
mesti korg2 igt blog ni dh mati kan...haha


seboleh-boleh2nya, tuan tanah xnk la blog ni jd mcm segelintir blog2 yg mati o kecundang d pertengahan jln.. i gotta fight, fight, fight for this blog!!


rasanya sekian dulu la ye..
wassalam....


No comments:

Post a Comment