Friday, September 24, 2010

marah pada diri sendiri!!

salam w.b.t...

macam biasa la, tuan rumah sekali lagi lalai dan alpa dgn membiarkan blog ni tersadai di awang-awangan. nak kata sibuk pun tak juga, tapi masih lg tak dapat nak mengupdate blog ni dgn jayanya..huhu

sebetulnya entri kali ni lebih kpd nk memberitahu bahawasanya blog ni masih lg bernafas walaupn kdg2 terlelap dlm lena yg dahsyat panjangnya..

1 syawal dh pn lama berlalu, tuan rumah tak sempat nk ucap salam aidilfitri pd semua pmbaca atau rakan2 yg singgah menjenguk blog ni. dgn tertaipnya ayat td, maka terucaplah sudah ye.. tuan rumah juga ingin memohon ribuan ampun dan maaf pada semua yg ada terasa hati pada setiap perilaku, tutur kata yg menjengkelkan lg menggedikkan anda semua.. SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN.. (rasanya sempat lg kot sbb syawal masih lg ada..hehe)

sejujurnya, tiada apa sgt yg bole dibebelkan di sini dgn lebih panjang lebar lagi..
jadi, sekian lah dulu ye..

salam........

1 comment:

  1. Info yang bagus !

    Barangkali informasi mengenai "Tidak PD" berikut, juga berguna bagi rekan rekan yang memerlukannya. Klik > Tidak PD ?

    ReplyDelete