Sunday, October 31, 2010

nk sangat, hamek!!

auummmm!!!


beliau fatin norhasny, anak kepada pk cik leman. 
dari dulu lagi asyik mintak dipublish gambar beliau di blog ini.
sekali sekala apa salahnya tunaikan permintaan beliau bukan?
kpd fatin hasny, hamek kau! puas hati??hahahaha (aku yg puas hati sebenarnya)
tujuan sy bukanlah ingin memalukan beliau, tapi ingin berkongsi apa ertinya sahabat. 
beliaulah sahabat, beliaulah kakak, beliaulah teman yg bole dijadikan teman utk beronggeng, berbongek & merendek bersama2
nak tau fakta menarik tentang wanita ini?? check this out:

1) selalu loading memanjang, tp boleh dikategorikan student yg pndai
2) mulut emas aka perosak bahasa! selalu tersasul2!
3) ofcoz la, sahabat yg baik!
3) gila2 orangnya!
4) kuat makan ( tgk je gambar di atas anda akan faham!)
5) suka berlagak dengan duitnya yg byk tu kononnya
6) pencinta dan penjakun DSLR yg sejati (tp entah bila la nk ada sendiri punye..hahaha)
7) minat benor dgn kura2
8) masih single!

*byk lagi yg aneh2 pasal makhluk ni sebenarnya! 
anda berminat?? sila hubungi sy dgn segera!hehehehe

p/s: apa2 pn aku sayang kau fatin! kau la sahabat aku dunia dan akhirat! (^_^)

5 comments:

  1. like this post..
    so sweet..
    bff

    qirabella

    ReplyDelete
  2. uuuaaaahhhh!!!!
    nk jugak!!!
    haha

    ReplyDelete
  3. ak lah! mola@melur@milah!!

    ReplyDelete
  4. owhh.. ko rupanya, igt sape td..hehe
    nanti ada masa aku wat entri psal ko eh..huhu

    ReplyDelete